Sunday, July 22, 2012

Laatste week

 Place Comedie
 Opera Comedie


 Supermooi gebouw, wil graag boven in wonen, en bed in de koepel!


 Hier wonen? <3

 Of hier wonen?
Hier woon ik al :)

Lampje, balkon, bloemetje equals liefde :)

Oh mijn god wat VLIEGT de tijd... Als ik dit aan het begin had geweten... dan had ik zeker gezorgd dat ik hier 6 maanden kon blijven! Supergrappig om mezelf te evalueren, en te merken dat ik eigenlijk veel stoerder was dan ik mezelf had voorgesteld (is ook een zeer belangrijke ontwikkeling!). Heerlijk om aan mezelf te kunnen bevestigen dat ik dit gewoon geflikt heb, zonder heimwee tranen, zonder terug te willen (sterker nog ik wil HELEMAAL NIET TERUG, nouja heel even dan om alle vriendjes en vriendinnetjes te knuffelen, en dan hup snel weer terug naar La France!). Jullie merken al dat ik aardig in herhaling begin te vallen, Montpellier is geweldig en ik wil hier nog langer blijven! In het begin hoopte ik dat ik elk geweldig moment vast kon houden, en kon genieten van mijn tijd hier, en ik heb geprobeerd ieder moment zo intens mogelijk te beleven, maar het is echt voorbij gevlogen! Daarom ben ik ook superblij met m`n blogje, kan ik zelf nog even teruglezen hoe leuk het hier was :)
Natuurlijk heb ik nog een hele week! Sterker nog, 9 hele volle dagen om nog heerlijk te genieten van alles hier, de zon, de mensen, de gebouwen (ja ik kan genieten van mooie gebouwen ;)), de operaties (nog eentje te gaan!) en nog veel meer! Er staan in ieder geval nog aardig wat etentjes op de planning, maandag een traditionele crepe avond met m`n Franse vriendinnetjes, dinsdag internationale pub quiz, vrijdag avond weer Les Estivales, zaterdag uiteten, zondag uiteten, maandag laatste avondje, superveel gezelligheid dus! De tijd zal vast voorbij vliegen :( Daarna heerlijk op weg naar Parijs, de stad van de liefde met liefde! :)

Maar eerst morgenochtend om 11:00 mijn laatste gesprek met Duffau betreffende mijn paper, en m`n afscheid. Ik dacht zelf dat ik hem vrijdag nog zou zien, maar vrees dat hij vol zit met van alles en nog wat. Stiekem hoop ik nog wel dat ik hem vrijdag zie... We hebben in ieder geval afgesproken dat zijn 'mentor krachten' ook nog doorwerken in Nederland, omdat we het paper graag gepubliceerd willen hebben! 

Ook doe ik er nog even wat foto's bij, gewoon omdat het kan! :)

No comments:

Post a Comment