Wednesday, July 18, 2012

Geweldig nieuws: 2 abstracts presenteren

Dinsdag 17 juli 2012 gaat de boeken in als een geweldige dag :D
Gister na een zeer interessante operatie (een tweede resectie bij een vrouw die tijdens haar eerste operatie een volledige resectie van haar linker frontale lobe was ondergaan) kwam ik thuis en opende ik mijn mailbox, en daar stonden 2 fantastische berichten in :)
De eerste was een acceptatie van mijn abstract over mijn onderzoek naar de ventrale premotor cortex hier in Montpellier. Dit houdt in dat ik op 5 oktober mijn paper mag bespreken op de landelijke neuro oncologie dag, echt ge-wel-dig!! 
En daarna kreeg ik een mail van mijn begeleider uit het VUmc, en hij gaf aan dat onze paper (mijn afstudeer literatuur thesis over het vergelijken van preoperatieve imaging methodes en intraoperatieve stimulatie) ook was geaccepteerd voor een bespreking tijdens een Europese neuro oncology dag op 7 september! Dit vindt plaats in Marseille, en wordt gepresenteerd door iemand anders. Ik word vast niet ingevlogen, maar mijn naam staat wel als eerste auteur op de paper! 

Mijn dag kon niet meer stuk :D


No comments:

Post a Comment