Sunday, June 17, 2012

Theeleuten

Mijn mama is bijna jarig en dat moet natuurlijk gevierd worden met een superleuk cadeau.
Beetje informatie over mijn mama: geboren/opgegroeid in Amsterdam, spaart theepotten, spaart Blond servies, is gek op onze Engelse Bulldog Moos. Nu was er een manier mogelijk om dit allemaal te combineren, namelijk met het laten maken van een gepersonaliseerde theepot van Blond! Na een superleuke middag in Blond met een zeer behulpzame leuke medewerkster die ons allerlei vragen stelde, een tijdje wachten (het wordt handgemaakt!) was daar dan het meest geweldige leuke cadeau ooit!
Hij is nog mooier dan ik ooit had durven hopen (nog zoveeeeeel mooier dan ik hem in m`n hoofd had bedacht) dat dit gewoon eigenlijk een plaatsje op mijn blog heeft verdiend. 

Belangrijke details:
Mijn opa was banketbakker, komt terug in de gebakjes en koekjes
Ik hou van roze, ik heb een roze shirtje aan!
Mama, papa, oma en zusje en ik staan erop
Er is een theepot/servies verzameling achter m`n mama gemaakt
en Amsterdam staat op de tuit








No comments:

Post a Comment