Sunday, June 10, 2012

Nederlandse invloeden en keuzes

Visite uit Nederland!
Bas en Sanne zijn overgekomen voor een weekje, om lekker vakantie te vieren en ik vind het supergezellig <3 kan ik tenminste lekker Nederlands kletsen, en knuffelen en! met iemand mijn liefde voor crepes met nutella delen hihi :)

Ook moet ik een belangrijke keuze maken. Het doel van mijn verblijf is naast de buitenland ervaring opdoen, beetje Frans leren spreken, zelfstandig zijn en genieten van het leven! ook om een publicatie in een mooi tijdschrift te krijgen. Nu is het nog best wel heel erg lastig om te kiezen in wat voor soort tijdschrift je dit wil hebben (nog niet eens meegerekend of ze überhaupt wel op het artikeltje van deze mevrouw zitten te wachten, daar durf ik nog niet eens over na te denken). Er zijn HEEL veel tijdschriften, en er is ook nog eens HEEL veel concurrentie. Voor een onervaren onderzoekster is het best wel lastig, en ik hoop maar dat ik een goede keuze maak, je moet aan zooooveeel dingen denken, en omgekeerd heeft het ook zeer veel effect op 'de toekomst'. Eerst maar eens beginnen met het lezen van de omschrijvingen van de verschillende tijdschriften en dan maar een mooi lijstje presenteren aan Duffau en dan maar hopen dat hij me kan adviseren bij het maken van m`n definitieve keuze. 

No comments:

Post a Comment